sobota, 16 czerwca 2012

Jeśli trafiłeś tu z facebooka to zapewne zastanawiałeś się co to za dziwna mozaika z znakami zapytania. 
Już wyjaśniam. Po pierwsze regulamin, facebooka który każdy przy zakładaniu kąta potwierdza mówi, że wszystkie grafiki wrzucane na ten portal należą prawnie do facebooka, co mi się bardzo nie podoba. Po drugie jakoś nie przepadam za facebookiem, mimo to, że z niego bardzo korzystam. Zatem graficzka ta miała być "wabikiem" , choć ciężko to nazwać wabikiem... ale czymś, co może zachęci do odwiedzenia mojego bloga. Jak widzicie Zrobiłem tą mozaikę z szkicowanych prze zemnie logotypów.


Przykładowe (wstępne) logotypy dla nowo powstającej firmy "Ja Joga". Jak na razie koncepcja firmy nie jest w pełni zatwierdzona, więc i moja praca musiała zostać zawieszona. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz