środa, 19 września 2012

Pamiętacie logo Amelki Sprytnej? Jak tak to cieszę się bardzo, bo o niej będzie mowa.
Celem Amelki Sprytnej miało być stworzenie portalu z grami dla dzieci w wieku 3 i 6 lat. Czyli konkurencja portali takich jak ciufcia.pl
Nie ukrywam pomysł bardzo mi się spodobał, a sama myśl, że mogłem uczestniczyć (od strony graficznej) w powstawaniu portalu bardzo mnie nakręcała.
Niestety z pewnych nie zależnych ode mnie przyczyn, Amelka Sprytna została zawieszona na czas nie określony. :( Mimo wszystko mam nadzieję, że powróci i będzie można kontynuować pracę nad tym portalem.
Tak czy siak chciałem pokazać to co dało się stworzyć dla tego portalu. Mowa tutaj o layoucie panelu nawigacyjnego (logowanie, wybór dziecka, wybór kategorii gier, panel użytkownika, panel reklam, panel informacyjny, menu główne, opis gry), oraz pokoju samej Amelki Sprytnej. Oczywiście 100% to wektory.


1. Logowanie:




 2. Gra:


3. Kategoria:


4. Pokój Amelki:


PS. Postanowiłem zamieszczać tylko kilka, moim zdaniem najciekawszych paneli nawigacyjnych. Mam nadzieję, że całość się podoba. Wszelkie uwagi mile widziane. :)

Własność „Mobifactoria Przemysław Chruścicki”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz